Hey peeps. I'm Eykha. Don't forget to be my follower yeah? Oh, just read and keep your mouth shut after that. Thank You :)

Persahabatan :')



Hey guys. Aku nak cerite pasal persahabatan pulak kali ni. Semua ade kawan rite? Menipu lah kalau korang cakap korang takde kawan. Itu nampak sangat korang tak hargai kawan korang sendiri. Hihi. Korang tengok kat bawah ni perbualan antara A dengan B ;p

A : Kau rase kita akan kawan sampai bila?
B : Sampai MATI.
A : Kenape kau cakap macamtu?
B : Sebab aku sayang kau.
A : Kau rase jarak kita berkawan berape lame?
B : 5 minit lagii..

Si A terdiam lalu bertanya lagii :

A : Ape yang kau cakap ni? 5 minit? Kate sampai mati?

Lalu si B tersenyum, selepas 5 minit, si A melintas hampir hampir di langgar kereta tapi diselamatkan oleh si B. Benar kate orang tua2, bila hayat kitaa dah hampir, kite dapat rasekannya. Lalu B berkata :

B : Aku tepati janji aku. Kite berkawan sampai aku mati. Lalu tersenyum gembira.

Akhiranyaa si B menghembuskan nafas terakhirnyaa di pangkuan si A. Si A hanya mampu meenangis.

Hihi. Heyy kau bace dekat atas ni? Ini lahh dinamkan "TRUE FRIEND" am i rite guys? hikkhikk. Okayy dah bace kan? Haha. good. Sekarang aku nak bercerita tentang kawan kawan akuu. Aku nak cerite kawan yang rapat dengan akuu yahh. Antare kawan yang rapat dengan ialah, wahh mcm nii pulakk. haha, yeahh. Siti Dharhayyu, Juliana Sabirin, Kamalia Kii and Mimi Syareenawaty.

Siti Dharhayyu


Hii. okey ini ayu. kiki gelarkan die kemek. haha, siutt je. hehe. sekarang kan aku dengan dia je. g mane mane kalau takde die tak sah okay. haha. ehem, dulu kite orang pernah gaduh. alaa biaselahh. dalam persahabatan mesti ade pergaduh kan? so, apetah lagi aku dengan ayu. hihi. hm. haa sejak berbaik dari pergaduhan tu kite orang terus rapat. hehe. act, aku kenal ayu dari sekolah rendah lagi. hihi, tapi mase sekolah rendah tu kite orang takdelah rapat sampai macam ni sekali. hihi, ohh. dia dilahirakan pada bukan 1. tarikhnye 16.1.2011. hihi, korang nak kenal dengan dia? add lah dia dekat facebook ;D hihi.

Juliana Sabirin 


Okey yang ini pulak jue. hahaha. hm, aku kenal dia dari ayyu jugak. dulu aku tak kenal jue ni sangat. hii, tapi sekarang boleh rapat cenggini. tak sangke weh. hehe, jue ika rindu time kite pergi melake tu, woaaa :O paling best lahh kan. hikhikk! yeahh, aku selalu ceerite pasal ehem dekat dia. haha. haihh, orang panggil die hidung. asal? haha. hidung dia tinggi. hahahaha #jokee. Heee. Okeyy, dia selalu tolong aku. yahh, thankss k juee. I'm appreciate it. Hhihi.

Kamalia Kii


Okeyy nii kii. hahaha. hm, yehh. dia selalu jugak dengar masalah aku pasal si ehem tu. hahaha. haihh. dia jugak selalu cerite masalah dia dekat aku, kekadang memalam call dia. bergosip. ehem. haha. gurauu jee. hiii, dia nii cool jee :O hekk! ape yang orang buat kat dia, dia relax jee. tapi kalau orang tu dah lemak sangat, haa naikalahh setan dia tu. hahaha garauu ;p

Mimi Syareenawaty 


Haa, ni pulak mimi. anak monid, haha. hey, dulu aku mane rapat sangat dengan dia. tah sekarang ni tah camne tah aku boleh rapat dengan dia. hihi, ops. kite orang tak pernah lepak lagi, hihi. setakat skype tu pernah lahh. hehe. selalu jugak text dia malam2, lepastu bergosip. bangang je kan? haha. mimi2, aku ikhlas lah kawan dengan kau, kau jangan fikir bebukan pulak okeyy :)

Guyss, inilah kawan kawan aku. Hargailah kawan korang k, jangan buat dia sakit hati dengan kite. Kalau ade silap tegur2 lah, tak salah kan kalau bertegur? kate kawan kan? Hehh. kawan ni perlu saling nasihat menasihati. Hihii. Itu namenye baru kawan kan? Hehe. Ee korang kalau aku ade buat silap aku minta maaf eh. Sayang korangg. Hii, kbaii :)

Sincere from,
Eykhaa

1 comment: