Hey peeps. I'm Eykha. Don't forget to be my follower yeah? Oh, just read and keep your mouth shut after that. Thank You :)

Kakakk :*

Kakakk :*

Ingat tak pertame kali kite kenal?
Dulu kite kenal panggil "kau aku" je kan kak?
Lepastu kite dah macam tak bertegur langsung.
Adik kenal akak pun dari jiran adik.
Tu sebab kite panggil "kau aku" kan kak?

Haa, lepastu tahun ni kan kite rapat balik kak?
Adik panggil akak dengan sebutan "kakak".
Hihi, bestnye dapat kenal dengan akak.
Kite kenal dekat mane je kak?
Dekat bus stop Redza yang indah tu.
Haha, takpeelah.
Itu tempat pertemuan kita jugak kan akak.

Hii, lepastu IM dengan akak dekat Facebook.
Adik mintak numb akak kan?
Hehe. Lepastu text2.
Kite jadi adik and akak ;D

Akak ingat lagi?
Yang kite duduk dekat bus stop sampai pukul 5 petang tu?
Hihi, akak tunggu adik akak muaz.
Adik tunggu membe adik thaqifah. Hihi.
Akak ingat tak?
Time tu kita buat jahat.
Bhhaaha, siut kan kitee ;D

Lepastu kite ade gaduh kan akak?
Hii, gaduh sebab ape.
Aku rase tak perlu aku nak mentioned dekat sini.
Tak maniss rasanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
Hihihiii.

Lepastuu kite baik jugak kan?
Tak lame pun kitee gaduhh, kejap je.
Hihi, adik tau akak tak boleh kalau adik takde kan?
Haha #joke.

Akak, adik sayang akakk.
Adik jealous kalau akak ade adik angkat lain.
Walaumacam mane adik tak text akak.
Adik selalu ingat akak.
Akak pun kan?
Akak cakap bila akak online mesti akak bukak Facebook adik.
Tengok gambar2 adik.
Hihihi. Sayang akak :')

Akak faham adik.
Akak ade masalah akak cerite.
Adik ade masalah pun adik cerita.
Walaupun tak semua.
Kalau boleh adik nak jumpa akak sebelum akak pindah.

Akak kalau dah pindah jangan lupa dekat adikk tau.
Sentiase lahh ingat adik eh kakak.
Hihi.

Akak, adik taksuke akak rapat dengan dia.
Akak tahu kan siapa.
Dia memang tak reti hargai orang akak.
Tengok dia dah lupa akak kan sekarang?
So, biarkan dia k kak.
Jangan layan dia lagi.
K, aku jahat sebab menghasut akak ni supaya jangan layan budak tu. Haha ;D

Ape ape pun kak.
Kat mane pun akak berade, akak jage diri okay.
Sentiase ingat adik ye akak.
And ingat ni, adik tak pernah LUPE akak.
I repat, adik takkan pernah LUPE akak.
Hii, k lahh kak.
ILOVEYOU 

Ehh, waittt!
Hii, korang nak tahu tak sape kakak yang aku maksudkan?
Kalau korang nakk tahuuu, hiii.
Okayy kejap! Aku upload gamba diaa :D

|
|
|
v


Hii. Okayy nii lahh akak yang aku cerite dekat atas ni.
Korang jangan cube nak dengki dengan kite orang k?
Haha, dia dikenali sebagai momoy ziekif/afiqa ziekief.
Hihi, omeyy kan dia?
Yee, dia memang omeyy, macam aku!
Haha, k aku perasan. Haha.
Alaaa, biar lerrr. Hii, k ahh baiiii :)

No comments:

Post a Comment