Hey peeps. I'm Eykha. Don't forget to be my follower yeah? Oh, just read and keep your mouth shut after that. Thank You :)

Arghh :'(


Okeyy/ gambar ni untuk permulaan cerita. haha. nampak tak mate aku berair tu? yeahh. perhatian! ini mata betul aku tau, no fake fake! HAHAHAHA ;D takdaa ahh. ini contact lens jee. Memang berair air lahh mate aku nak masukkan bende alahh nii. sampai merah mata akuu, lelame tu dahh okayy dahh. hahaha, macam menangis tak? haha yeee. Aku sakit perutt ni, senggugutt -,- ohhmyyy! huhh! Sakittnyee perut aku sekarangg, ape aku nak buatt ni? aku bace blog mimi, die cakap kalau nak hilang senggugutt ni bau baju masam pakwe kita ehh? hahahaha woaaa gilaa nonsensee wehh -,0''

Hahhh, masalahhnyee perutt aku sakitt gile sekaranggg nii! hahh. ehh, btw nak cerite sikit. petang tadi pergi jumpe membe facebook dekat ice room, selame ni kalau jumpe depan depan mesti malu doe. hahaha, tadi tibe tibe boleh gelak gelak besarr lagi. hahaha, fyyy and iedaa bestt lahh lepak-ing dengan korangg tadii ;D

Wehh korangg, aku tibe2 jee rindu dekat abang akuu doe. haihh, atamm bile kau nak balik? cepatlahh balikk haa, aku nak kikis duitt kauu nii. tangan ni dah gatal2 dahh doee, dah lame tak pergi shopping nii :O HAHAHAHA. habislahh kau kalau dahh balikk memang habislah duit kau kene kikis dengan akuu. takpe, kau dah biasekan dengan adik2 kau atam? Hihihi. urghhhh :'( perut makin sakit. tak laratt dahh, k baiiii.

No comments:

Post a Comment