Hey peeps. I'm Eykha. Don't forget to be my follower yeah? Oh, just read and keep your mouth shut after that. Thank You :)

Hormat selagi aku mampu nak hormat kau.



For you my HATERSS, peaceeeeeeee (Y)

Okayy yee.
Aku dah taknak cari pasal dengan kauu.
Aku dah diamm, kenape kau perlu nak mentioned nama aku dekat prof kau?
Aku ade mentioned name kau dekat prof aku?
Ade ke? Tak adaaa kan?
Kau nak amek post ni letak dekat prof kau pulak?
Come on babe.
Ini blog aku, suka hati akulah nak update ape pun.
Aku nak luahkan ape yang aku rase selame nii.
Engkau takpayah nak sesebokk jadi stalker ke ape.

Kau pun ade jugak update buruk2 pasal aku dekat blog kau.
Siap mentioned name kan?
Aku ade mentioned name kau tak?
Tak adaa kan?
Sabar aku dengan kau menag dah takde tahap.
Macam kiki cakap kalau kau nak dia buat jahat dekat kau.
Dia boleh buat, lebih dari setan dia boleh buat.
Tapi aku tak bolehh buat macam tu.
Sebab aku tak retiii.

Hell yeahh aku bukan nak ungkit!
Tapi aki sakit hatii.
Yang kau nak cakap aku mainkan die asal girl?
Alamak kauuu, sesuke kauu je kan!
Kau dah dapatt dia pun kann?
Dah dapat tu diam jelah, kau takyah lah nak buruk burukkan aku pulak.
Aku ade burukkan kau tak elok ke weh?
Ado? Ado tak sampai aku mentioned name kau dekat Profile Facebook aku?
Adee tak? Jawablahh! Takdee kann!

Dulu hal kecik, kau orang jugak yang besarkan!
Korang yang mulakan dulu, korang jugak yang besarkan?
Apekan kesetanan ini? -,-''
Sabar aku ade tahapnya jugak!
Jangan kau fikir perasaan kau jee.
Dulu aku diamm, kau update2 pasal aku dekat blog.
Dan kau tak perlulah nak jhadi stalker aku.
Sampai aku keluar malam pun kau nak amek tahu.
Macam lah kau tak pernahh kan?

Apelahh yang kau dengki sangat dengan aku?
Sampai aku dengan membe aku keluar malam pun boleh jadi masalah kau?
Kau keluar malam ade aku amek kesah?
Keluar kesane kesini ade aku amek tahu?
Aku dah diam!
Serious aku dah diam, yang kau pulak terase dengan status aku apesal?
Kau buat camtu ke? Haa? Jawablahhh!
Aduhhh menyakitkan hati jee haa!

Haa! Dengan kau cakap aku LOHONG?
Hhhaha, amboiii. kasarnye bahase.
Ingat ye kau dan kauu.
Dari mane kau kenal dia?
And kau pulak, ingat!
Dulu kau jugak yang bangang tunggu aku.
Haaa. Amek kauu. Vavii -,-''
Hahahahaha.
Soo, jangan nak mengutuk sangat.
Tengoklah sampai mana kau boleh bertahan.
Aku takkan balas perbuatan korang.
Hikhokkkkkkk xD
Dah jangan layan sangat, nanti lagi menjadi.
Bodoh, dah lah stalk bog orang.
Tak maluuuu. Puihh -,-''
Tak hamak pun aku nak menang chaaa.
Tak taksub macam kau yang suke BURUKKAN ORANG!
Kahkahkah ;D

Aku taknak lah berdendam dengan kauu.
Tak baik dendam dendam nii.
Dan ingat aku MENYESAL gile kenal dengan kau!
Amek sisa orang lepastu lagi nak kutuk orang tu!
Sampai mati aku takkan MAAFKAN kau!
Aku boleh hormat kau lagi.
Dan aku takkan mentioned siapa kau dekat dalam blog nii.
Aku taknak jatuhkan maruah kau lagi.
Aku ade otak lagi nak fikirr.
Walaupun kau dah buat taik dengan aku.
Ape aku boleh buatt, watpeacee jelahh.
Kalau dah melampau aku buat FUCK jelah dekat kau.
Aku rase dah tiba masanya aku buat FUCK dekat kau.
Middle Finger buat awak sayangg. HAHA.
Adehhh, kotor blog i cite pasal you.
Jijiknyaaaaaa ;)
Bye.

No comments:

Post a Comment