Hey peeps. I'm Eykha. Don't forget to be my follower yeah? Oh, just read and keep your mouth shut after that. Thank You :)

Atam Rindu Kau :-(

Mohd Shukri Jamaludin

Waduhh2, gak bisa tidur nii. Mengapa ini? Amboii, indon pulakk dahh. Haha. Taknak indon, nak malaysia jaa. Okayy, i'm proud to malysian :3 Ekekek xD wehh. Aduhh atamm, asal lah aku rindu kau denga secare tiba2 nii? Tell me noww, whyy? :'( Hukkhukk! hahaha! gedikk lah pulakk, haha. yeahh, aku rindu dekat abang aku yang sulung tu jugak. ehemm, takut lahh sikit dengan abang sulung aku nii. abang, adik mintak maaf kalau result PMR adik teruk, adik dah belajar. Hope abang faham, adik tak sepandai abangg.

K, aku lari topic. aku nak cerite pasal abang aku yang ni lahh! haha, atam first time kau belanje aku dengan ain barang2 macam tu, bawak aku dengan ain pergi shopping lagi teeww. Sako -,-'' padan muko kau kene pauu. haha, thanks sebab dah belanje aku dengan ain buat rebonding, hihihi. i'm Appreciate itt. hahahaha, doee atamm. kau tahu tak yang betape rindunye aku dekat kau? Ehem, amboiii. kau takyah tahulahh. haha, walapun kau amek tak kesah je pasal adik adik kau nii, tapi sebenarnye kau ni penyanyang kan? Even kekadang kau ni amatlahh kedekut orangnyaa :-* HAHA.

Atam, kau takde dekat rumah nii rase sunyii sangat doee. takde orang nak buat lawak, takde orang nak buat lawak bodoh macam kau selalu buat. haha, jangan marah eh atam. kan kite dah biasee macam tuu ;D haha! Haiyoo, kauu sporting. tapi kau marah kan aku couple couple nii? Haha, atamm. Come onn, be sporting sikit time part couple ni boleh? aku nak jugak jumpe pakwe depan2 kau, daripada jumpe belakang2 kan atam kan? Hehe.

Atamm, kau nak tahu? ayah dah bising haa. bile kau nak balik? Sebab ape? sebab die nak pergi pinang lahh, die nak jumpe cucu kesayangan diaa. haha, atam kau nak tahu tak? ayah kan tak abeh abeh call cucu diaa, dengar khalish terjerit jeritt. amboii, kemain suka lagi ayah. biasalah cucu dia yang first kan atam kan? Haha, atam cepat balik tau. Camera kau tu nanti kau dah balik, kau bawak g repair eh atam. hihi, hati hati atas kapal tu. kerja leklokk, buat mak ayah bangga dengan kau atam. hope satu hari nanti kau akan bertemu jodoh dengan wanita yang solehah. Aminn :) Atam, bilelahh aku nak tengok kau kawinn kann. Hahaha, amboii, okay lahh. Babaii, iloveyouu abanag ♥

No comments:

Post a Comment