Hey peeps. I'm Eykha. Don't forget to be my follower yeah? Oh, just read and keep your mouth shut after that. Thank You :)

Perubahan untuk bulan Disember :D



Hhhaha, ape bende lah tajuk aku tu kann!
Hehehe, takdelahhh.
Act, titeww nak bgtau semua orang yang background blog titew dh berubah.
Hhahhaa. Mcm bangang.
Background aku asyek bertukar je kan?
Tak pernah nak setia pada background yang sama.
Ouchhh! Hiwhiw.
Lagu blog aku pun dah berubahhhh!
Lagu Kenangan Terindah-Samsons!
Hhahhahaah, best kannn? Takk suke kee? Takyahlahh dengar :P

Sekian lame aku tak update blog ken?
Yelah, aku takde idea nak update blog.
Rutin harian seperti biasa.
Takde ape yang nak diceritakan.
Hekhekk. Ohh yahh!

Sekarang dah masuk bulan DECEMBER, say byebbye to NOVEMBER.
Hihi, hi DECEMBER, byebye NOVEMBER ;P
Yeahh, aku harap bulan nii aku dapat baiki semua kesilapan aku.
And, aku harap dia akan berubah.
InsyaAllah.
Kene slow slow lah kan?
Lelaki kan memang RIAK -,-''
Sako betull -,-''
Hhhahaha! Joke! :)

Bulan ini aku dah taknak bermusuh musuh lagi.
Engkau nak kutuk aku apa ke, ape apejelah.
Asal kan kau bahagia buat macamtu, aku takkan balas segala perbuatan korang.
Biar Allah sahaja yang balas.
EH EH EH ! kenape cerite pasal korang?
Adehh! kotor post aku yang nh sebab cite pasal korang.
Hahaha!

Ohh yaaa.
Sekarang aku ada kawan baru.
Tapi aku takkan lupa kawan lame akuu.
Yang lame sentiase ku simpan di dalam hati dan sentiasa aku menyanyangi semua sahabat2 aku.
Cehhh, berpuitits ayat akuu.
Hhaha, takpee. Memang betul ape yang aku cakapp.
Hii, kawan baru aku fyy dengan ieda xD

Hhhaha, mule2 memang segan nak lepak dengan fyy,
Amboii, first kite orang jumpe lepak dekat ice room xP
Hihhi, lepastu keluar pergi jj pulokk.
G jj hari sabtu, g ruby hari selase pulok.
Hhhaha. Great!
Mak aku pun bising jee asyekk keluarr.
Hhhaha!
Haa fyy sekarang pun dah bertemu jodohnya dengan heder.
Cett, hhaha. dorang dahh couplee.
Congrats2! Hiihii, gentle gile heder mintak couple dengan fyy xD
So, inilahh kawan baru aku fyy and ieda.
Seronok lepak and kenal dengan korang :)
And fyy, thanks sebab dah belanje ikaa hihih.
I'm appreciate it <3 Hihihi.

Okayyy, harini 1 Disember!
Ohmyyy! hahaha, esok ade movie OMBAK RINDU lahh :P
Yeahhh, aku nak tengokk cite nii!
Nak sangat, mak bagi adik keluar eh?
Tau tauu, adik nakk tengok cite OMBAK RINDU nii.
Hari Ahad ni last keluar bolehh eyhh makk.
Amin :) Mintak mintak mak aku bagi keluar.
Hikhikkk! K ahh boiiiii :)

P/S : Semoge bulan ini lebih baik dari bulan sebelum belumnyaaa xD  Hiiiii.

No comments:

Post a Comment